SELAMAT DATANG

~ XPERIMENT ~

~ I LOVE XPERIMENT ~

Selamat Datang … & ….Salam 1MALAYSIA

  • Blog ini dibina kerana minat saya yang mendalam di dalam bidang jahitan, sulaman goyang/ayak dan kraftangan.
  • Sekadar memenuhi masa lapang untuk berkongsi idea disamping belajar memasarkan produk-siap secara online.
  • Bagaimanapun tempahan juga tetap saya terima.🙂
  • Memandangkan saya masih baru dalam dunia blog…saya akan kemeskini sedikit demi sedikit produk2 yang telah saya siapkn.
  • Saya juga akan cuba memberi informasi tentang produk yang saya paparkan sebaik mungkin.
  • Untuk melihat produk2 yang telah saya hasilkan…bolehlah melayari PAGE saya ~ https://www.facebook.com/pidohandmade ~
  • Semoga blog ini dapat memberi manfaat kepada semua, terutama yang mempunyai minat yang sama dengan saya.🙂
  • Saya ucapkan TERIMA KASIH kepada yang sudi melawat blog saya🙂

1 Comment (+add yours?)

  1. Mr WordPress
    Nov 23, 2012 @ 10:06:17

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

    Reply

Leave a Reply

